28. 2. 2013 Dotazy ke klubovým výstavám od VV

 
DATUM: 28. 2. 2013
Dobrý den,
máme několik dotazů k nadcházejícím klubovým výstavám a ke zpravodaji. Žádáme o jejich zodpovězení:
1) Termín uzávěrek zpravodajů: 31.3. a 31.7. - jsou tyto termíny platné? Jde nám o to, že s ohledem na termín klubové výstavy v září (14.9.) je červencový termín uzávěrky pozdě. Pokud vezmeme v potaz, že ve zpravodaji má být přihláška a propozice, tak členové budou mít pouhý měsíc k zaslání přihlášky. Neuvažujete o posunu termínu o měsíc dříve? Nebo o předčasném zaslání propozic a přihlášky zvlášť ve větším předstihu?
2) Reklama ve výstavním katalogu - pokud bychom chtěli umístit reklamu do katalogu, jak máme postupovat? Jaká je cena za "pronájem" místa v katalogu? Na koho máme odkazovat případné zájemce? 
3) Webové stránky KABT - doplňte prosím na webové stránky do sekcí Výstavy v ČR a Klubové akce informace o termínech a místech konání klubových výstav: 
11.5.2013 Brno - Mariánské údolí (www.kadlcuvmlyn.cz)
K výstavě dne 27.7.2013 informace doplníme.
14.9.2013 Zubří, Nové Město a Moravě (www.rszubri.cz)
4) V příloze zasíláme propozice, přihlášku a leták pro klubovou výstavu v termínu 11.5.2013. Žádáme o vyvěšení propozic a přihlášky na klubové stránky KABT (do sekce Klubové akce a Výstavy v ČR) a o připojení do nejbližšího zpravodaje. Také žádáme o doplnění propozic a přihlášky na úvodní stránku webových stránek do Novinek.
Ke klubové výstavě 11.5.2013 zasíláme také informační leták, opět žádáme o zveřejnění na úvodní stranu webových stránek klubu, jako upoutávku na výstavu.
5) Výstavní stánek - jaký je postup, pokud chce někdo na výstavě umístit stánek s prodejem zboží. Jaké jsou k tomu potřeba náležitosti? Na koho posílat žádost o umístění stánku? 
Komunikaci v kompletní neupravené formulaci je možné uveřejnit na stránkách klubu.
Děkujeme za Vaše odpovědi.
Za výstavní výbor,
Petra Totušková

1. 3. 2013
1) Termíny závěrek už jsme uveřejnili, takže těžko je posouvat kvůli případným přispěvatelům. I když pro mě klidně o 14 dní dřív snad by se nic nestalo. Pokud chcete rozesílat přihlášky a propozice samostatně, jedná se dle mého o zbytečný náklad i když možná, kdyby se sjednotili propozice a přihlášky na všechny tři výstavy. Počítám cca 200 členů za 18 Kč asi 3600,- Kč.
2) Placenou reklamu v katalogu jsme ještě neměli, vždy jsme uveřejňovali pouze reklamy sponzorů, ale proč né? Navrhuji cenu 1000, za stránku a 500 za pul strany. Zadání reklamy samozřejmě půjde na Vás jako organizátory, protože budete katalog zpracovávat. Platby klasicky předem převodem na účet.
3) webovky doplníme, ještě připomínám , že do závěrky č. 1 je nutno připravit propozice i na tu letní speciálku, protože do té číslo 2 nevyjde.
4) žádost o umístění stánku pujde k Vám jako organizátorům, vždycky jsme se stánkaři dohodli. Buď je možné věnovat třeba nějakou cenu vítězům, nebo se domluvit na nějaké uhradě, záleží co tam budou prodávat a tak. Není přece problém když bude mít někdo zájem se operativně domluvit.
Zdravím
Fišerová